søndag 3. oktober 2010

Noe for deg - og meg?...

Foto: betongvegg

For dere som leste Aftenposten på lørdag, er vel ikke dette noen nyhet.
Men nå kan man sette opp en betong - eller murstensvegg med tapet!
Da slipper man mye søl gitt...
Her er et eksempel fra et moderne miljø,
men dette passer jo inn hos oss litt mer shabby også!
Særlig murveggen.
Ta en titt hos betongvegg.no på Facebook.
Her ser man priser osv.
Ellers så ønsker jeg dere en fin søndag med et nydelig bilde
fra House Doctor.
Klem
Marit

5 kommentarer:

KATRINES INTERIØR sa...

Hei :) Var inne og leste på bloggen din i går - og det var så mye fint til inspirasjon! :) Så artig å lese! Blir spennende å se når leiligheten begynner å ta form, gleder meg ! Ha en fin søndag :)

Anonym sa...

Beautiful...Kathy

Junk De Lux sa...

Hei Marit:)
Så mye herlig inspirasjon du viser og jeg falt pladask for soveromsbildet i innlegget under!

Det har vært frimarked på Tistasenteret i helgen men jeg tror det fortsetter i helgene fremoverogså ;)

Stor klem..

helle sa...

Jeg har faktisk gået og tænkt på at lave rå vægge i køkkenet i sommerhuset, måske skulle man bare tapetsere istedet for. Tak for tipset, ven og hav en dejlig ny uge!

Klem Helle

Unknown sa...

Hei Marit
Nå er det lenge siden jeg hatr vært innom deg....nydelige inspirasjonsbilder.
Klem...Ellen