torsdag 20. februar 2014

Kjøkkenvegg 2011 - 2014 ...

Denne veggen har forandret seg mye de årene vi har bodd her.
Mange forskjellige uttrykk her.
Men bordet med skuffene føltes alltid for stort og dermed måtte jeg begynne på nytt.
En evig runddans - som jeg liker veldig godt! 

Her er bilder fra i dag.
Hvem liker dere best tro - nr 1, 2, 3, 4 eller dagens?
Detaljer. Armbånd med hodeskalle, Tinek foto og tekstbilde jeg har laget.
 Så lenge det varer :o)
Noen ganger misunner jeg de som innreder et rom og er ferdig med det.
Men sånn blir jeg aldri! For jeg elsker forandringer...
Ikke på de store tingene,
men de små.
KLEM

3 kommentarer:

Merete - Lys lilla sa...

Er ofte inne på bloggen din og titter, jeg liker så godt den stilmiksen du har :-)

Karen sa...

Morro å forandre uttrykk og stil på dem måten!
Kjempefint var det iallfall nå med de sorte detaljene. Og den kallenderen var bare så stilig! :)

God helg til deg

Ann-Merethe sa...

Hei du :) Jeg synes du hadde mange fine uttrykk på kjøkkenveggen, men min favoritt er helt klart nr 4 ;) Det så utrolig harmonisk og fint ut i mine øyne.

Ha en strålende søndag!